Project: MALAWI – FINANCIERING OPLEIDING BACHELOR SOCIAL ECONOMIC HYSTORY

In 2017 ontving ambassadeur Tim Ovington een berichtje van een oud dorpsgenoot Tim van der Linde. Tim woonde al drie jaar in Malawi en vroeg of onze ambassadeur lessen wilde komen verzorgen. Dit was een ongelooflijke ervaring en er is sindsdien altijd contact gebleven. Onlangs heeft stichting The Dream Factory contact gezocht met Tim van der Linde en is het ons gelukt om een samenwerking aan te gaan. Wij gaan een student steunen met een opleiding! De gelukkige student is Rachael Makowa, zij is 21 jaar oud en woont in Lilongw. Zij woont hier met haar grootouders, want helaas is zij haar moeder verloren op jonge leeftijd. Rachael is een jonge vrouw met veel ambities. Zij heeft onder andere een droom om in de toekomst een weeshuis te starten. Wij hopen als stichting dat wij haar kunnen helpen om haar dromen hiermee te verwezenlijken.

Tim Ovington
Malawi - Lilongw