Financiering opleiding verpleegkunde Madhu, India

15 november 2020

Ondanks dat er in de wereld nog steeds het Coronavirus heerst, willen wij als stichting blijven kijken hoe we toch ons steentje kunnen bijdragen. Wij zijn in gesprek geraakt met Focus On Education en gaan hun helpen met een studente in India. Wij willen jullie graag wat meer vertellen over Madhu!
Madhu is een meisje van 19 jaar oud en woont in een klein dorpje in de buurt van Varanasi, India. Marinte en Tim hebben met Madhu samengewerkt toen zij een project bezochten in Sarnath. Madhu is erg gedreven en wilt graag een opleiding volgen om zo voor zichzelf en haar familie te kunnen zorgen. Dit schooljaar gaat Stichting The Dream Factory, Madhu steunen met het financiering van een opleiding.
Madhu gaat de driejarige opleiding verpleegkundige volgen op de Nazareth School of Nursing in Allahabad. Gelukkig is India nu uit een lockdown, maar de feiten liegen er niet om; het is daar nog steeds heftig wat betreft COVID.
Wij wensen iedereen daar veel sterkte op het moment en wensen Madhu natuurlijk heel veel succes met haar nieuwe opleiding!
Wij zullen jullie via de socials en onze website op de hoogte houden.