Eerste benefietavond voor stichting The Dream Factory

15 maart 2020

14 december 2019: Een avond die we nooit zullen vergeten. Na maanden van voorbereiding was het zo ver, onze Benefietavond ging van start.

19:30 Eén voor één druppelen de gasten binnen, netjes gekleed of zelfs in een rokkostuum of avondjurk. Het enthousiasme was zichtbaar, maar zeker ook de nieuwsgierigheid naar wat er komen ging. Met een glaasje champagne of alcoholvrij drankje begaf iedereen zich naar de foyer, onder het genot van mooie en gezellig muziek door Sjors Mol.

20:15 Iedereen wordt verzocht zich naar de ‘bioscoopzaal’  te begeven, de sfeervolle ingerichte zaal zat binnen no-time vol. Tegen de 200 gasten zaten er klaar voor. Tim opent de avond, een speech waarin het doel van onze stichting, onze toekomstvisie, een inleiding naar de documentaire en natuurlijk onze dankbaarheid voor de aanwezigheid van zó veel vrienden, familie, collega’s, kennissen, ondernemers uit de regio en noem het maar op.

20:30 De documentaire speelt. De documentaire gaat over het eerste grote project van onze stichting in Zuid-Afrika. Hij is hier te zien:https://www.youtube.com/watch?v=EAnI2-M0LkI.

21:00  Na afloop van de documentaire, waar de nodige traantjes zijn weggepinkt, was er een groot applaus. Dit heeft veel indruk op ons gemaakt, hetgeen wat we wilden overdragen was binnen gekomen. Het was ook een enorme opluchting dat onze boodschap overkwam.

21:30 Na het indrukkende moment van de documentaire was het tijd voor de veiling. Naast het overbrengen van onze visie en doelen, hebben wij de benefietavond ook georganiseerd om geld op te halen voor onze projecten.  Diverse ondernemers en kennissen hebben in de aanloop naar de benefietavond prachtige donaties gedaan, welke onder leiding van onze Olaf voor een prachtig bedrag zijn geveild. Het plezier en enthousiasme was hier wederom goed te zien in de zaal.

22:00 Het ‘officiële’ gedeelte van de avond zit erop. Na een dankwoord is het tijd voor feest, want ook een gedeelte van de horecaomzet gaat naar onze projecten! DJ Tom en zelfs nog een optreden van Joeri Plaizier sluiten de avond op een feestelijke manier af. Het licht is laat uitgedaan in de Cour in Terheijden!

Begin 2020

We kunnen terugkijken op een geweldige benefietavond. We willen alle gasten, donateurs, vrijwilligers, kennissen, familie en vrienden bedanken. In het bijzonder: Sjors, Olaf, Amber, Romee, Fleur, Henk, Stephanie en nog vele anderen voor het helpen bij het organiseren van onze avond.

We hebben met zijn allen het prachtige bedrag van €8.004,88 opgehaald! Enorm bedankt!

Stichting The Dream Factory

Yorick -Tim – Evelien – Marinte – Joeri